vrijdag 10 februari 2012

Stampin' Up!® HIER te bestellen!


Wil jij ook zo graag Stampin' Up! artikelen??

Stampin' Up! is in Nederland. Ken jij het al?
Ik ben sinds 8 oktober '12 demonstratrice voor dit schitterende en exclusieve product!
Op mijn blog vind je alle informatie, hele leuke acties en een heleboel inspiratie.
Kom een keer gezellig kijken bij Stampin Utopia
Vraag een party aan, of kom naar een workshop.



Misschien denk je er ook over om demonstratrice te worden??
Bel me en ik vertel je graag vrijblijvend alles over deze heerlijke "hobbybaan"
Meer info staat ook op het blog. Ons team bestaat nu uit 19 gezellige dames uit heel het land.
 Altijd een teamlid om de hoek dus!

OOK OP FACEBOOK

Voor bestellingen en info klik hier en ga naar het tabblad bestellen.
Voor vragen en info mag je altijd bellen of What's App-en : 06-24422021


4 opmerkingen:

  1. Ik heb geen credit card...is er inmiddels mogelijkheid om op een andere manier te betalen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dianne, ik heb je tevergeefs al meerdere malen proberen te bereiken via FB en Google+. Als je gewoon via mail bij mij besteld, kun je gewoon makkelijk overschrijven via de bank.

      Verwijderen
  2. Ik heb geen credit card...is er inmiddels mogelijkheid om op een andere manier te betalen?

    BeantwoordenVerwijderen